Hoofdinhoud

LEVERINGEN & RETOURZENDINGEN



LEVERTIJDEN

1. Wat zijn de levertijden en kosten?

De verwerkingstijden gelden alleen op werkdagen (maandag tot en met vrijdag en met uitzondering van feestdagen).
Een bestelling wordt pas verzonden als deze is verwerkt.
De bestelling wordt indien mogelijk dezelfde dag of de volgende werkdag verwerkt. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren om uw bestelling voor te bereiden.
Afhankelijk van de door jou gekozen leveringswijze wordt de bestelling klaargemaakt en verzonden. De levering kan 1-2 werkdagen duren met DHL/BPost Express en 3-5 werkdagen met DHL/BPost Standard.


2. Is het mogelijk om mijn bestelling in het buitenland te laten leveren?

Bestellingen op lancome.be kunnen alleen worden geleverd in Belgie.

3. Waar kan ik de tracking van mijn bestelling vinden?

Alle informatie met betrekking tot de opvolging van je bestelling wordt per e-mail toegestuurd.
De bestelling is ook te volgen in je persoonlijke omgeving in je account.
De bestelling is ofwel :
- In uitvoering: je hebt de bestelling nog niet afgerond, deze zit in het winkelmandje.
- Betaald: je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de bestelling.
- In voorbereiding: de bestelling wordt voorbereid door het logistieke centrum.
- Verzonden: wij informeren je per e-mail wanneer het op het postkantoor/adres is afgeleverd.
- Afgeleverd: de bestelling is ontvangen, de factuur is per e-mail verzonden
In geval van problemen staat onze klantenservice per e-mail tot je beschikking.


VERTRAGING VAN DE LEVERING

In geval van vertraging in de levering (die de aangegeven levertijd of, bij gebreke daarvan, de maximale levertijd van dertig (30) dagen na validatie van de bestelling overschrijdt), moet de Koper de Verkoper zo spoedig mogelijk per e-mail op de hoogte stellen van deze vertraging, zodat de Verkoper een onderzoek kan instellen bij de Vervoerder.

Indien tijdens dit onderzoek de bestelling wordt gevonden, wordt deze onmiddellijk doorgestuurd naar de in de bestelling aangegeven plaats van levering. Indien echter aan het einde van dit onderzoek het verlies van de bestelling wordt bevestigd, zal de verkoper het totale door de koper betaalde bedrag (inclusief leveringskosten) terugbetalen, afhankelijk van de gebruikte betalingswijze.

In elk geval, in geval van een vertraging in de levering van meer dan dertig (30) dagen vanaf de datum van de e-mail van de Koper die de vertraging aangeeft, niet te wijten aan een geval van overmacht, heeft de Koper de mogelijkheid om zijn bestelling bij de Klantendienst hier te annuleren.

Indien de Koper dit herroepingsrecht uitoefent onder de voorwaarden van dit artikel 5.c, zal de prijs van de bestelling niet door de Verkoper worden geïnd. Indien de betaling van de bestelling reeds is ontvangen, betaalt de Verkoper het totale door de Koper betaalde bedrag (inclusief leveringskosten), volgens de gebruikte betalingswijze, binnen maximaal veertien (14) dagen na ontvangst van de annulering terug, met uitsluiting van elke andere vergoeding.


ONTVANGST

Elke levering wordt geacht te zijn verricht zodra het (de) Product(en) door de Vervoerder aan de Koper, of aan een door de Koper aangewezen derde, ter beschikking is (zijn) gesteld. Het is de verantwoordelijkheid van de Koper om onmiddellijk na ontvangst van het (de) Product(en) de conformiteit en integriteit van het (de) verzonden Product(en) te controleren.

Elke bij de levering vastgestelde afwijking/behoud (in het bijzonder laattijdige levering, ontbrekende of beschadigde producten) moet door de Koper volledig en nauwkeurig worden vermeld op het door de Vervoerder afgegeven ontvangstbewijs wanneer de Producten ter beschikking worden gesteld en/of binnen drie (3) dagen na ontvangst van de bestelling per aangetekende brief aan de Vervoerder worden bevestigd.

Een dergelijk voorbehoud moet parallel en zo spoedig mogelijk worden gemeld aan de Klantendienst van de Verkoper hier, samen met een kopie van de klacht gericht aan de Vervoerder.


RETOUNEREN
MAKKELIJKE & GRATIS RETOUREN

14 dagen vanaf de datum van levering kan je de ongeopende en ongebruikte producten naar ons terug sturen in de originele doos als ze niet geschikt zijn. Alle retourzendingen worden terugbetaald in dezelfde vorm van betaling als de oorspronkelijke bestelling.

ls je een GRATIS product of GIFT bij uw bestelling hebt ontvangen, moet deze bij de retourzending voegen om een volledige terugbetaling te ontvangen. je kunt de staaltjes die je bij de bestelling hebt ontvangen echter houden.

Producten die na 14 dagen vanaf de datum van levering worden geretourneerd, kunnen niet worden terugbetaald.


Defecte of incorrecte producten

Voor defecte of verkeerde producten kunt u ze terugsturen en uw geld terugkrijgen of contact opnemen met onze klantenservice.


GRATIS RETOUREN

Volg de onderstaande stappen om je product(en) te retourneren.

1/ Vul het retourformulier in dat zich in de envelop van het pakket bevindt.

2/ Plak het bij je bestelling ingesloten voorgefrankeerde retourlabel op de buitenkant van het te retourneren pakket. Als je dit voorgefrankeerde retourlabel niet heeft, neem dan contact op met onze Klantenservice

3/ Bewaar het bewijs van storting met vermelding van het pakketnummer.

4/ Het duurt 3 tot 5 werkdagen voordat uw retourzending ons magazijn bereikt. Na ontvangst wordt uw terugbetaling binnen 1 tot 2 werkdagen verwerkt. Afhankelijk van uw bank kan het tot 5 tot 7 dagen duren voordat de terugbetaling op je rekening staat


PAKKET NIET ONTVANGEN?

Vanaf het moment dat uw bestelling is bevestigd als verzonden, worden de producten binnen gemiddeld twee werkdagen geleverd door DHL/BPost.

Een bestelling wordt pas geleverd als deze is verwerkt.

De levertijd is exclusief zon- en feestdagen.
De tracking link is beschikbaar in uw verzendbevestiging.
In geval van problemen staat onze klantenservice per e-mail tot uw beschikking.



Orientatiebericht
Draai uw apparaat voor de beste ervaring